Skip to main content

Как да отслабна в бедрата за 30 дни?

Как да отслабна в бедрата е още един въпрос, на които често се натъкваме като хранителни и спортни консултанти. Отслабването в бедрата на някой би звучал безумен въпрос, заради общото схващане, че човек или напълнява или отслабва цялостно.

Ако сте наистина мотивирани за истинско отслабване в бедрата, спазвайте нашите съвети и си направете профил в Talia.bg. Ние ще се погрижим за вашите проблеми, цели и ще ви насочваме през цялото време как точно трябва да се храните.

Ще ви консултират истински професионалисти от световна класа. Заради различните видове генотипи обаче, някои хора имат по-различно телосложение в краката и имат асинхрон с горната част на тялото си. Именно за това, отслабването в бедрата може да бъде съвсем сериозна тема за хората, които имат такива специфични паматри на своя генотим и техните бедра имат нужда от специално внимание.

Побързайте да си направите регистрация в Talia.bg и да изпитате лукса истински хранителни и спортни консултанти да ви помогнат да отслабнете в бедрата си.

Как да отслабна в бедрата (краката) трайно и бързо за един месец?

Мисълта ви за отслабване в бедрата вероятно е породена от осъзнаването, че искате да промените фигурата си поради здравни или обществени причини. Сватбите, обществените прояви и ваканциите имат способността, освен да вълнуват, да ни уловят в клопката на тревогата. Ами сега как се покажа пред хората с тези крака? Как ще се побера в роклята или банския, и най-вече – как да изглеждам добре в тях?

Какво е нужно за успешно отслабване в бедрата?

За успешно отслабване в бедрата, са ви нужни не тревоги, а малко време. Имате 30 дни? Напълно достатъчни са!

Трябва е да сте готови да направите някои големи промени през следващите 30 дни, ако искате забележимо да оформите краката си. Направете чиста диета с много кардио-тренировки и ще бъдете доволни от резултатите си след месец. Но първо да разберем как работи загубата на тегло

Нека да изясним нещо веднага: не можете да намалявате теглото си локално. Не можете да отслабнете само в краката си, без да загубите тегло по цялото тяло. Независимо от вашият генотип. Докато намалявате телесните си мазнини като се храните балансирано, ще отслабнете малко лицето, ръцете, корема, дупето и краката. Виж още Как да отслабна в корема за професионални общи съвети за тази част на тялото си.

Типът на тялото ви определя как да губите мазнини. Ако сте склонни да натрупвате мазнини в долната част на тялото, това обикновено е най-упоритата мазнина. Може да забележите, че отслабвате навсякъде другаде освен бедрата, но се придържайте към започнатия режим, защото в крайна сметка ще загубите мазнини в краката, дори и да отнеме време.

За отслабване в бедрата е нужна професионална диета

Отслабване в бедрата не може да мине без истинска професионално изготвена диета. Повишаването на теглото е до голяма степен в резултат на калоричен дисбаланс. Когато приемате повече калории, отколкото се нуждаете за производство на енергия, тези калории се складират като мазнини.

Вашите нужди от калории зависят от няколко фактора, включително възрастта, теглото, пола и нивото ви на активност. Това е много специфична характеристика за всеки индивид, а вашият лекар или диетолог е най-подходящият човек, който ще ви помогне да определите златното сечение на калориите.

Грубата калкулация според някои е, че 3500 спестени калории са равни на един килограм загубени мазнини. Макар че това може да бъда надеждна оценка в краткосрочен план, според съвременния диетолог тя не е трайна. Прочети Как да отслабна бързо и трайно за съвети за цялостно и трайно здравословно отслабване. За следващите 30 дни можете да използвате това изчисление като приблизително ръководство за управление на приема на калории.

Измервайте калориите си докато отслабвате в бедрата всеки ден

Според горепосочената оценка, ако отрязвате 500 до 1000 калории от вашата диета седмично, ще загубите 1 до 2 км на седмица. Това означава намаляване на 70 до 140 калории на ден – напълно управляема задача. Комбинирайте това с увеличаване на упражненията, които възнамерявате да приложите, и ще се уверите в значителната загуба на мазнини през следващия месец.

Адекватното отслабване в краката изисква чисто хранене

Управлението на калориите ви не е толкова трудно, когато ядете чиста диета. Чиста диета се нарича диета с цели храни и се основава на консумация на храни, колкото е възможно по-близо до естественото им състояние. И така, какво можете да ядете?

Фокусирайте се върху диета от пресни плодове и зеленчуци – салати, задушен спанак, задушени броколи. Чистият протеин – като бяло месо пиле, риба, тофу и боб – ще ви помогне да се чувствате доволни от храненето и да дадете на тялото си суровини за изграждане на мускули, което ще повиши метаболизма ви (повече за това по-късно).

Цели зърна, като кафяв и черен ориз и киноа, са здравословни добавки към вашата храна, богати на фибри, за да ви осигурят пълни и дълготрайни въглехидрати, за да ви дадат енергия за вашите тренировки. Те трябва да изместят всички рафинирани въглехидрати – хляб, тестени изделия, бял ориз – които може би сте свикнали да ядете.

Избягвайте сосове и топинг за сирене и използвайте минимално количество здравословни масла (като зехтин) за готвене. Използвайте билки и подправки, за да добавите аромат. Въпреки че от време на време сладкишите не пречат, стремете се да избягване всички храни, които не отговарят на стандартите.

За по-лесно отслабване направете високо интензивно кардио

Физическите упражнения са другата част от уравнението за отслабване, а с кардиото ще постигнете най-големи резултати в краткосрочен план. В следващите 30 дни, планирайте кардио тренировка през повечето дни от седмицата.

Поставете си го като цел в календара и го направете приоритет. Всяко кардиото е по-добро от никакво, но не забравяйте, че имате цел. Колкото по-трудна е тренировката ви, толкова повече калории и мазнини ще изгорите. Затова се стремете да увеличите интензивността на вашите кардио сесии.

Във всяка сесия поемайте натоварвания толкова, колкото можете за колкото време успявате. Но малко по-голяма интензивност може да направи по-голяма разлика в теглото ви. Например, ако ходите с лек темп от 5 – 6 км в час за 30 минути, ще изгорите между 120 и 175 калории, в зависимост от теглото си. Ако се движите с темп от 8 км в час, ще изгорите повече от два пъти калориите – от 270 до 400.

Високоинтензивните интервални тренировки са друг високоефективен метод за кардио тренировка. В този метод на тренировка, вие редувате периоди на активност, като например спринт, с периоди на възстановяване, като ходене или джогинг.

Вашите бедра ще са ви благодарни

Ако сте сериозни да отслабнете в краката, спазвайте нашите съвети и си направете профил в Talia.bg веднага. Вашите бедра и тяло ще ви бъдат благодарни. Не се колебайте, не се демотивирайте, не губете надежда. Прогресът е постепенен, но истински и забележим.

Talia.bg ви обещава и гарантира красивите крака, за които мечтаете от толкова много време!

Автор: Talia Публикувано на: Saturday Jun 1, 2019
Обществото на Talia дискутира
Коментари от нашите читатели
  1. Изабел Ангелова
    Здравейте! Имам следния проблем. Краката ми са доста по-пълни от останалата част на тялото. Мъката ми е как да отслабна само в краката, без това да афектира останалата част от тялото ми, защото нагоре нямам никакви проблеми? Като започна да отслабвам цялостно с диети, тренировки или каквото и да е, нагоре тялото ми става още по-слабо. Почти нямам рамене, а ръцете ми също са много слаби. Надявам се на някаква помощ.
Автор

Web site
Вашият коментар