Skip to main content

Как да отслабна в корема?

Как да отслабна корема е много често задаван въпрос от нашите клиенти и голяма аудитория в цяла България като цяло. Отслабването в корема може да има същите правила и принципи, както и при отслабването в други зони на тялото. Нашите консултанти са подготвили статия с много и различни съвети за отслабване в коремната област като под всяка секция сме обобщили резюме. Съветите за отслабване са основни и общо приложими.

Ако имате нужда от конкретни съвети или специално внимание за вашето ползотворно, и лесно, бързо и сигурно отслабване, непременно си направете профил в Talia.bg

Как да отслабна в корема? Бързо и трайно отслабване в коремната област

Как да отслабнете в коремната област

Отпуснатият корем ви кара да се чъвствате повече от неудобно, особено като се наложи да облечете по-прилепнали дрехи, които Ви подчертават. Всъщност прекалените мазнини в тази част на тялото са и опасни.

Този вид мазнина - наричана висцерална мазнина - е основен рисков фактор за диабет тип 2, сърдечно заболяване и други рискови състояния . Много здравни организации използват ИТМ (индекс на телесна маса) за класифициране на теглото и прогнозиране на риска от метаболитни заболявания.

Това обаче е подвеждащо, тъй като хората с излишни коремни мазнини са изложени на повишен риск, дори и да изглеждат нормално на пръв поглед. Макар че ползотворнтоо отслабване в корема може да е трудно, има няколко неща, които можете да направите, за да намалите излишната коремна мазнина, да повишите самочувствието си и най-вече да сте здрави.

Представям Ви няколко съвета с които ще намалите коремните мазнини и ще сте щастливи.

Отслабване в корема с повече прием на разтворими фибри

Разтворимите фибри абсорбират водата и образуват гел, който спомага за забавяне на храната, която преминава през храносмилателната ви система. Проучванията показват, че този вид фибри насърчава загубата на тегло, като ви помага да се чувствате нахранени, така че естествено и ще ядете по-малко. Консумирането на фибри може също да намали броя на калориите, които вашето тяло абсорбира от храната.

Нещо повече, разтворимите фибри могат да помогнат в борбата с мазнините в корема. Едно наблюдение в което участваи над 1100 възрастни установи, че за всеки 10-грамово присъствие на разтворими фибри в ежедневното Ви меню, коремните мазнини намаляват с 3,7% за период от 5 години. Затова консумирайте храни с високо съдържание на фибри всеки ден, за да се раздвате на отлични резултати.

Източници на разтворими фибри са- ленено семе, хуск (индийски бял живовляк), макарони от ширатаки (приготвени от конджак брашно), брюкселско зеле, авокадо, бобови растения, къпини и др.

РЕЗЮМЕ

Разтворимите фибри могат да ви помогнат да намалите теглото си и да отслабнете в корема, чрез увеличаване на обема в стомаха и намаляване на абсорбцията на калории. Опитайте се да включите много храни с високо съдържание на фибри в диетата си за отслабване.

Избягвайте храни, които съдържат транс-мазнини. Иначе трудно ще отслабнете не само в корема

Транс-мазнините се създават чрез изпомпване на водород в ненаситени мазнини, като соевото масло. Те се срещат в някои маргарини и сa разпространени в почти всички пакетирани храни. Тези мазнини са свързани с различни възпаления, сърдечни заболявания, инсулинова резистентност и най-вече с натрупване на мазнини в коремната област.

Едно 6-годишно проучване установи, че маймуни, които са консумирали в диетата си храни с високо съдържание на трансмазнини, са получили 33% повече коремни мазнини от тези, които са на диета с високо съдържание на мононенаситени (полезни) мазнини.

Затова бъдете нащрек и четете внимателно съставките на етикетите на храните и стойте далеч от продукти, които съдържат транс-мазнини. Те често са изброени като частично хидрогенирани мазнини.

РЕЗЮМЕ

Някои проучвания свързват високия прием на транс-мазнини с увеличен обем на мазнини в коремната област. Независимо дали се опитвате да отслабнете, ограничаването на приема на транс-мазнини е една добра идея.

Ограничете приема на алкохол. Той е пръв приятел на корема

Алкохолът може да има ползи за здравето в малки количества, но е опасен, ако пиете твърде много. Изследвания показват, че ако консумирате твърде много алкохол може да натрупате мазнини по корема. Различни проучвания свързват тежката консумация на алкохол със значително повишен риск от затлъстяване - т.е. съхранение на излишната мазнина около кръста. Прочети още Как да отслабна в бедрата за още съвети за отслабване на вашите крака.

Намаляването на алкохола може да намали размера на талията осезаемо. Не е нужно да се отказвате напълно от приема му, но ограничаването на количеството, което пиете за един ден, може да помогне. В проучване на повече от 2000 души, тези, които пият алкохол ежедневно, по едно питие на ден, имат по-малко мазнини в корема, отколкото тези, които пият по-рядко, но консумират по-големи количества алкохол в дните, които пият.

РЕЗЮМЕ

Прекомерният прием на алкохол е свързан с увеличаване на корема. Ако искате да отслабнете в корема, помислете за консумацията на алкохол в умерени количества или пълно въздържане.

Минете на високо протеинова диета

Протеинът е изключително важен хранителен елемент за контрол на теглото. Високият прием на протеин увеличава освобождаването на хормона PYY, който намалява апетита и ви прави по-стройни. Протеинът също повишава метаболизма ви и ви помага да запазите мускулната маса по време на продължителна диета.

Много изследвания показват, че хората, на които присъстват повече протеинови храни в диетата им, са склонни да имат по-малко коремни мазнини от тези, които ядат храни с намалено съдържание на протеини. Не забравяйте да включите добър източник на протеин при всяко хранене, като месо, риба, яйца, млечни продукти, суроватъчен протеин или боб.

РЕЗЮМЕ

Високопротеинови храни, като риба, постно месо и боб, са идеални, ако се опитвате да изхвърлите няколко килограма от обиколката накръста си.

За лесно отслабване намалете нивата на стрес

Стресът може да ви накара да натрупате със сигурност мазнини в корема, като задейства надбъбречните жлези, за да произвежда хормон - кортизол, известен също като хормон на стреса. Изследванията показват, че високите нива на кортизол увеличават апетита и с това започва натрупване на мастната тъкан.

Нещо повече, жените, които вече имат голямо количество в областта на кръста, са склонни да произвеждат повече кортизол в отговор на стреса. Повишеният кортизол допълнително допринася за натрупването на мазнини в средната част на тялото и става порочен кръг. За да отслабнете в корема, е добре да намерите подходящи за Вас приятни дейности, които облекчават стреса. Практикуването на йога или медитация могат да бъдат ефективни методи.

РЕЗЮМЕ

Стресът може да повиши натрупването на мазнини около талията. Минимизирането на стреса трябва да бъде един от приоритетите ви, ако се опитвате да намалите от там обиколки.

За бързо отслабване в корема можем да ви препоръчаме също спринтове и други високо интензивни кардио тренировки. Хранителни режими са силно препоръчителни. Направете си регистрация в Talia.bg, за да имате денонощен достъп до диети, рецепти и хранителни консултанти онлайн през цялото време.

Автор: Talia Публикувано на: Saturday Jun 1, 2019
Обществото на Talia дискутира
Коментари от нашите читатели
Автор

Web site
Вашият коментар